이런, 정말 이상하네요. 현재 해당 평면도를 찾을 수가 없습니다. 저희가 자세히 알아본 후 곧 이메일로 보내 드리도록 하겠습니다.

5 개의 사진 더보기 3 개의 사진 더보기 1 개의 사진 더보기

Flexible Pop-Up in Historic Building in SoMa

SoMA –  San Francisco, California, United States

가격

$4,608.001일 기준

가격

$4,608.001일 기준
$33,600.001주일 기준
{{ pricingTotal / 100 | currencyFromLocale:listing.locale }}선택된 날짜
가격이 시즌 가격을 반영
요청 시 사용 가능한 가격
날짜
추가 정보 요청
일간 요금$4,608.00
주간 요금$33,600.00
예상 예산을 초과했나요? 소유주에게 문의하세요

정보

공간 유형:

층 / 접근성:
윗층

수용 가능 인원:
전체

크기:
1,844 sq ft

(최소 임대 기간)
1일

(최대 임대기간)
3 주

참조 번호:
32897

위치

정확한 위치 정보는 건물주와 방문 약속을 잡으신 후에 제공됩니다

해당 공간이나 지역에 대해 질문이 있으신가요? 언제든 문의하세요!

건물주에게 연락하기

이 공간 정보

Our venue, one of San Francisco’s premiere meeting and conference event spaces is located in the historic former William Randolph Hearst Printing Plant in San Francisco’s South of Market district.

This space is on the 3rd floor only and offers two rooms for your event: The Main Room and The Gate Room (the Gate Room can seat up to 50 with 32 at our Gate Table) Both rooms are included in your rental time and can accommodate up to 75 guests total.

We also have 3 Suites on our Second Floor that can be added on to any rental as well as our Ground Floor 1850's Country Mercantile for receptions and our hidden Speakeasy in the Basement can be made available as an additional add on. Your rental includes an on-site venue manager, WiFi, our historic freight elevator, and a cleaning fee. We also have multiple catering resources, full bar packages, every type of audio-visual and furniture resource, and much more.

The Main Room on our 3rd Floor is a hip, loft-like, urban meeting space. Large windows and wooden trim meet industrial concrete for a unique historic ambiance.

The Gate Room boasts a spectacular 337 year old table made from the gate doors of an ancient Chinese Village. This table is the longest, oldest meeting and dining table in North America and can seat 32 guests for boardroom meetings. Our large side Farm Tables can be added to bring the capacity on this room to 50.

Both rooms can hold up to 75 guests and are included in your Top Floor rental time.

We also offer full building buyouts for conferences and multi-day events and scores of evening weddings, wine tastings, corporate events, conferences or dinners. We also have 3 add on suites on our second floor a unique retail store on our ground floor for receptions and a hidden Speakeasy in the basement.

Nearby points of interest

NameDistance
{{ place.name }}< 500m

적합한 용도

소매
쇼룸
행사
예술

편의시설

주방
장애인 시설
전기시설
난방
화장실
보안 시스템
재고실
카운터
조명
가구
옷걸이
인터넷
음향 & 영상 장비
욕실
엘리베이터
산업용
여러 개의 방
Animals Friendly

사진


이용 가능여부

운영 시간

{{ day.label }}:
닫힘
{{ day.opensAt }} - {{ day.closesAt }}
{{ allDayTime }}

달력


Storefront 를 통해 예약하는 방법:

1. 지불 약속 없이 소유주에게 요청을 보내세요.
2. 질문을 하고 공간을 방문하세요. 우리는 당신이 필요할 때 도움을 줄 수 있습니다.
3. 호텔 방을 예약하는 것만큼 쉽게 공간을 예약하세요.