이런, 정말 이상하네요. 현재 해당 평면도를 찾을 수가 없습니다. 저희가 자세히 알아본 후 곧 이메일로 보내 드리도록 하겠습니다.

19 개의 사진 더보기 17 개의 사진 더보기 15 개의 사진 더보기

** SPACIOUS SOHO OFFICE / EVENT SPACE, Move-In Ready ** 4th Floor.

가격

$3,000.001일 기준

가격

$3,000.001일 기준
$3,600.001일 기준 (주말)
$15,000.001주일 기준
$45,000.001개월 기준
{{ pricingTotal / 100 | currencyFromLocale:listing.locale }}선택된 날짜
가격이 시즌 가격을 반영
요청 시 사용 가능한 가격
날짜
추가 정보 요청
평일 요금$3,000.00
주말 일간 요금$3,600.00
주간 요금(-29%) $15,000.00
월간 요금(-50%) $45,000.00
예상 예산을 초과했나요? 소유주에게 문의하세요

정보

공간 유형:

수용 가능 인원:
전체

크기:
4,265 sq ft

(최소 임대 기간)
2 일

참조 번호:
40991

위치

정확한 위치 정보는 건물주와 방문 약속을 잡으신 후에 제공됩니다

해당 공간이나 지역에 대해 질문이 있으신가요? 언제든 문의하세요!

건물주에게 연락하기

이 공간 정보

** CLASSIC, SPACIOUS, SUNLIT SOHO LOFT, 4th Floor **

WITH 3 MEETING ROOMS, 2 BATHROOMS + KITCHEN

PERFECT for events, meetings, photo/video shoots, launches, production, showroom, etc.

ABOUT THE SPACE:

Big Windows facing Lafayette & Crosby Streets -- Approx. 4,265sqft --

Varied backdrops such as Brick, Glass, and regular drywall --

Simple, clean interior with minimalist feeling; ready for your touch!

AMAZING LOCATION:

Centrally located near major subways (6, N, R, B, D, F, Q, C, E, J, M, Z) and Citibikes. -- Dynamic, creative, upscale neighborhood with tons of boutiques, cafes, and eateries around.

AMENITIES INCLUDE:

* Lots of Natural Light, with Large Windows overlooking Lafayette And Crosby Street

* Three Nice Separate Meeting / Office Rooms

* 6 Big Windows

* Hardwood Floors

* Track Lighting

* Locked Elevator Access

* TWO Marble Bathrooms & One Pantry

* HVAC

* 24/7 Access

We also have other Amazing Spaces available in our SoHo Building and our Midtown Building, please inquire! :)

* Please note:

Minimum Rental Duration is TWO DAYS (not one).

We will also need the following standard procedures for every booking:

1- A security deposit (which will be returned post-event, minus any damages if there are any)

2- A COI, with our company listed as additional insured

3- Renter is responsible for acquiring any permits they may need, and hiring any security or fire guards that may be needed

4- Renter is responsible for arranging for their own cleaning and garbage pickup, or hiring our company to do it

Thank you for your consideration, and we look forward to hosting your Event! ~

Nearby points of interest

NameDistance
{{ place.name }}< 500m

적합한 용도

쇼룸
행사
예술
사진 촬영
컨퍼런스
회의
사무실

편의시설

피팅룸
장애인 시설
전기시설
에어컨
난방
화장실
재고실
조명
가구
인터넷
사무용품
욕실
엘리베이터
무옵션 / 최소 옵션
산업용
여러 개의 방
Water Access

사진


이용 가능여부

운영 시간

{{ day.label }}:
닫힘
{{ day.opensAt }} - {{ day.closesAt }}
{{ allDayTime }}

달력


Storefront 를 통해 예약하는 방법:

1. 지불 약속 없이 소유주에게 요청을 보내세요.
2. 질문을 하고 공간을 방문하세요. 우리는 당신이 필요할 때 도움을 줄 수 있습니다.
3. 호텔 방을 예약하는 것만큼 쉽게 공간을 예약하세요.